i keep my hands around my heart

Sitter i sängen och skriver med D. Kvällen har spenderats med dans, vanliga danser, 
sen träning. Ska börja med det, stenhårt, för de är roligt åh man tränar. Kanske kan göra
mig redo för beach 2013 då ändå?
Men nog om det, förut beställde jag hem två nya bikinisar, eller ah pappa gjorde. Är ju inte 18
så kan inte hålla på med sånt själv ännu. Så nu kommer dessa två snyggingar hem i nästa
vecka. Så då är jag redo för sommaren och utlandsresa vad det gäller bikiniväg iallafall.
Gick på runt 300:- skulle annars gått på runt 600:- så det är ju trevligt när det blir billigare.
 
Men nu har jag inte mycket mer att snacka om, ska fortsätta va social, och även fixa
mig för sängen.
Ciao:*
älskar verkligen den blåturkosa!! Sen den oranga kommer va såå snygg på en brunkropp!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback