hohooh

Sitter nyduschad i sängen och smsar med D, och funderar fram och tillbaka vad jag
ska göra med mitt hår, jag vill klippa det kort och uppklippt för så sjukt många säger att
jag passar i det samt att det är lättare att ta hand om när det är kort.
Längden jag har nu är fortfarande lättskött men är liksom mitt i så jag vet inte.
Åh sen det långa håret, som jag hade som jag klippte av, som jag saknar så mycket.
Men just nu lutar det åt att klippa bort 2-3cm imorgon, sen låta den växa, sen klippa 1-3cm
till om en månad typ för då är nästan allt slitet borta, och sen bara låta det växa, sköta om det
och toppa med jämna mellanrum och gömma plattången!
 
Så det blir nog så, så om ett år kan jag nog ha skapligt långt hår då, och inga blekningar
igen på kort tid så jag förstör mitt hår haha;) Men ska hålla denna färgen sen låta det blekas
av solen i sommaren så ser vi hur det blir.
Men iallafall ska snart lägga mig är riktigt trött vaknat flera gånger inatt för det gjort ont i kroppen
och bak i ryggen när jag andats så ja..
Men iallafall lovade er att visa mina nya bikini så här har ni dem, älskar dem verkligen.
Så nu är det bara sommaren som fattas och sen Augusti!
Ciao:*
 
hatersgonnahate

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback