blogg toorka

Känner att jag börjat tappa blogg glöden eller vad vi nu ska kalla det? Bloggar
knappt längre, vissa dagar inget alls och andra kanske ett inlägg per dag..
Men får försöka ta tag i det så jag inte förlorar min läsare för det vore inte
så roligt direkt.. Appropå läsare, är riktigt nyfiken på vilka som läser min blogg,
man ser ju endast en statistik och hur många läsare som varit inne och inget
mera..
 
Men ska inte skriva mer nu, har typ inget mer att skriva. Ska ta och försöka jobba
med lite skolarbeten, är hemma idag eftersom att min kropp är rena helvetet. Orkar
inte med att ha det såhär längre.. Menmen
Ciao:*
 
Eftersom jag är nyfiken på vilka som läser min blogg, om du har lust kan väll just DU
slänga in en kommentar med namn/ålder/vart du är ifrån, och har du blogg så länka
självklart den, så jag kan få veta lite om dem som läser:$ nyyyfikentjej var det här.
arkivbild.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback