random shiiet ni vet

Kärlek & relationer
Ditt civilstånd? siingel
Är du nöjd med det? jodå, hellre singel och få må bra, en leva med ett as:))
Vem kysste du senast? D
Har du varit kär på riktigt? jao
Har du varit ihop med någon du älskar? ja men antagligen
Ditt längsta förhållande? vettefan några månader
Ditt äldsta strul? 94a
Ditt yngsta strul? 96a
Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? jadu..vene
Vad för sorts killar faller du för? snälla,dem som får mig skratta, charmiga och gör mig glad.
När kysste du någon senast? månad sen kns
När vill du skaffa barn? när jag känner mig redo:)
Har du kysst någon annans pojkvän? ja, tyvärr har jag ju de..

Privat
Vad är ditt andranamn? Eva
Har du sårat någon med flit? nej.
Vilken webbsida besöker du oftast? facebook
Vem i din familj kommer du bäst överens med? pappa kanske
Är du kär? nej
Vem bråkade du senast med? Öhm bråka och bråka, men den ja senaste va "osams" med va Freja.
Har du varit i slagsmål? nope
Brukar du dricka alkohol? ibland
Är du rökare? nej
Snusar du? aldrig.
Hur gammal är du? 17 soon 18
Har du bra självförtroende? nej

Personer
Vem litar du på till 100%? Evelina, Nathalie, Leila, Emma och Angelica, kan missat men ni vet om ja litar på er.
En snygg person?oj, IAN SOMERHALDER (DAMON SALVATORE) OMG DÖÖÖR
Vem smsa dig senast? Nathalie
Vem smsa du senast? Pappa
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Mamma
Vem kramade du senast? oj
Vem såg du senast? Lillebror M
Vem ser du upp till? ingen typ
En person du skulle vilja se ut som? någon snygg jävla brud! En VS angel!!
En bra artist? finns massa

Har du under de senaste 10 dagarna...
[ ] Simmat
[ ] Tränat
[x] Varit sjuk
[ ] Hånglat med någon
] Haft sex
[/] Varit full(inte full, men druckit)
[ ] Rökt vattenpipa
[ ] Tagit droger
[ ] Dumpat någon
[ ] Blivit dumpad
[] Blivit kär
[/] Bråkat med någon
[x] Blivit sviken
[ ] Ljugit för en nära vän

Randomfrågor
Vilken är din viktigaste ägodel? Mina älskade
Hur ser din drömkille ut? fett jävla snygg, helt underbar, och som aldrig skulle såra mig
Är du homofob? nej
Har du tandläkarskräck? inte skräck, men tkr inte alls om det
Hur många har varit otrogna med dig? Beror på hur man ser det, men 1 kanske
När var du senast i Stockholm? Någon månad sen
Är du helsvensk? japp
Har du fått ditt hjärta krossat i år? nej inte i år! Men under senaste året ja.
En sak du hade velat ändra med ditt liv? kan inte välja en
Vad är du rädd för? att stå ensam kvar..
Är du lycklig? livet är en berg o dalbana & jag har mina svackor, men ja äntligen!
Brukar du använda smycken? japp
Vad är viktigt för dig i ett förhållande? fortroende och tillit, och massa kärlek
Är du en djurvän? jaaa
Vad vill du bli i framtiden? ngt inom konferens



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback