nyfikna i en strut + lite ord och meningar.

Sitter i sängen hemma hos mamma, åkte hit med lillebror M då han hade
slutat skolan. Har även min kärlek Texas bredvid mig här i sängen. Blev ingen skola
idag för min mage var helt fuckad igår kväll, inatt och imorse. Det är den lite fortfarande
men hoppas på bättring snart.
Snart kommer mamma hem också så då blir det kanske att påbörja maten? Blir tacos
idag iallafall, gottar oss när M.S inte är hemma.
 
Har även kommit på en sak, i lördag natt (natten mellan fredag & lördag då) så skrev jag av mig
och länkade på fb sen och så, och verkligen intressant att några få ord som "skriver av mig, ger upp, så less"
för tror det var mest därför en jävla massa kolla in, att statistiken kan bli den dubbla pågrund av att
folk vill veta varför, nyfikna i en strut.
Menmen så får det vara helt enkelt. Ska ta och starta musik och chilla vidare nu.
Ciao:*

La även upp en grej på IG igår ni som följer mig såg nog det (rossanatiidblad där)
Så det blev inte så många(skönt det, fått skriva i år annars), blev typ 3st kanske?
Så tänkte skria lite om dessa nu.
 
Angelica: min älskling, bästa och underbara vän. Du är guldvärd och att ha dig som 
min vän och att du alltid står vid min sida är jag så lycklig för. Att för ett år sen stod
vi som fiender, fast det är nästan en mild beskrivning. Från så nära vänner, till att hata
varann till närmare en någonsin är sjukt. Men du betyder mer än ord kan beskriva min fina.
Jonte: Jadu, saknar dig sjukligt mycket, snart ett år sedan sen vi sågs sist.. Och inte alls
okej är det. Men du är en vän som alltid finns för att muntra upp mig och du betyder ska du veta
trotts jag blir sur på dig ofta.. Men saknar dig min efterblivne vän!
Filippa: Du är min sjukt fina klasskamrat sen gymnasiets början. Skulle jätte gärna lära känna dig
ännu bättre. Trotts ca 1,5år i samma klass så känner vi inte varann jätte bra liksom, men skulle
somsagt gärna ändra på det. Men sen så är du snäll och riktigt fin ska du veta.


<3!

2013-02-05 // 14:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback