många som hör, men få lyssnar.

Hade somsagt ingen ork för bloggen igår, så ska försöka sköta det bättre idag.
Har tagit min allra första dos av nya medicinen också, fast första veckan ska man
bara ta 3 tabletter och sedan nästa söndag och alla andra söndagar framöver ska
jag ta 6st. Måste även komma ihåg att på tisdag(två dagar efter medicinering) måste
jag ta någon annan tablett som hör ihop med denna. Så mycket att komma ihåg nu
i början, samt att inte imorgon men näste måndag måste jag ta prover för att se så
inte medicinen fuckar min lever? eller mina vita/röda blodkroppar.
 
Men iallafall hoppas nu på att jag klarar mig fint utan biverkningar eftersom att man kunde
få en jävla massa, var typ rubriker som "magtarmkanalen", "hud", "allmäna", "njurar & urinvägar",
"lungor & andningsvägar", "nervsystem" osvosv, dem ni stackare fick läsa var inte ens hälften
tror jag..
Så kan få biverkningar som; illamående, minskad aptit, hudrodnad, inflamation i blodkärl, huvudvärk,
dåsighet, depression, försämrad tankeförmåga, påverkan på lever, lunginflammation. Så ja ni
ser ju vilket helvete jag skulle kunna få framför mig detta var några av "vanliga" och "mycket vanliga"
biverkningar hah.
Åh ja jag är smått nojjig över biverkningarna, finns så sjukt många som kan förstöra så himla
mycket ju!
 
Men nog om det, ska ta och fixa frukost snart, sedan kolla på tv/ eller film. Blir en chill
dag är trött i kroppen och har ont så ah.
Ciao:*
arkivbild.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback