jajajaj

1. Hur gammal är du om fem år? - 22, 23 om man räknar med att detta är mitt 18e år.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? - fiilmer

3. Hur lång är du? - 165, haha har krympt..

4. Vilken är den senaste filmen du sett? - The notebook

5. Vem ringde du senast? - Pappa

6. Vem ringde dig senast? - Angelica (men ja svare inte, dumming som jag är)

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? - "helt klart♥♥"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - beror på situationen

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda

10. När såg du senast din mamma? - i fredags

11. Vilken ögonfärg har du? - typ blågröna

12. När vaknade du i dag? - runt halv 9

13. Vilken är din favoritfärg? - rosa och lila

14. Vilken är din favoritplats? - ...

15. Vilken plats föredrar du minst? - rummet i min ensamet på kvällarna..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - förhoppningsvis inte i Sverige.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? - monstret undersängen som kunde ta mina fötter & gräs(som bebis)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? - ja vene o.O

19. Hur stor är din säng? - 120 hos pappa & 160 hos mamma

20. Har du stationär eller bärbar dator? - båda

21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Trosor och t-shirt eller bara trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? - två hos pappa, 5hos mamma

23. Hur många landskap har du bott i? - 1

24. Vilka städer har du bott i? - Gnesta

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - beror på, men nästan alltid strumpor iaf.

26. Är du social? - jadå

27. Vilken är din favoritglass? - B&J, flera sorter

28. Vilken är din favoritefterrätt? - ojoj, kan inte välja en!

29. Tycker du om kinamat? - jaa

30. Tycker du om kaffe? - uhhäk

31. Vad dricker du till frukost? - oboy eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? - på höger

33. Kan du spela poker? - njee

34. Tycker du om att mysa/kela? - Ja 

35. Är du en beroendemänniska? - huh?

36. Känner du någon som har samma födelsedag som dig? - Ja.

37. Vill du ha barn? - ja, två stycken

38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska. yttepytte lite spanska & lär mig italienska

39. Har du någonsin åkt ambulans? - Nope

40. Föredrar du havet eller en bassäng? - havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? - kläääder

42. Äger du dyrbara smycken? - sånt håller inte jag koll på

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? - spårlöst & vampire diaries;)

44. Kan du rulla med tungan? - det tror jag inte, haha vad innebär de:(?

45. Vem är den roligaste människan du känner? - ööhm flera olika

46. Sover du med gosedjur? - jaa, eller dem ligger i min säng haha.

47. Vad har du för ringsignal? - samsung galaxys "egna" eller ah.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ja 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - min bolibompa tröja i sängen.

50. Flirtar du mycket? - nje, killar är skit;)

51. Kan du byta olja på bilen? - haha nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? - japp hel dan varje dag

53. Vilken var den senaste boken du läste? - om jag ändå mindes, inte läst på evigheter

54. Läser du dagstidningen? -nää

55. Prenumererar du på någon veckotidning? - Nope

56. Dansar du i bilen? - nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? - öhm ngn 107.7 kanalen tror jag

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - en privat text

59. När var du i kyrkan senast? - öhm i 8an kns

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? - öhm Göran 

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? - 1vk kns?

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? - mina bröder, köpte vindruvor när ja va sjuk:')

63. Vad lyssnar du på just nu? - some good music

64. Har du varit med i tidningen? - jaa, när jag fyllde typ 2år och när jag red på en fjording åh en tillsak!

65. Vad är det konstigaste du ätit? - vene, äter inte saker som verkar annorlunda

66. Vem såg dig naken senast? - mina fiskar, whopwhop haha, men människa är S isf o.o

67. Vad är det för färg på din tandborste? - rooosa

68. Hur får man dig att skratta? - är rolig, visar ngn ful bild, eller ngt, är lätt att få mig åh skratta

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? - brukar bli Nathalie eller Angelica, ringer nt ofta.

70. Har du någon piercingar? om öronen räknas så ja

71. Din största vinst? - en one piece

72. Civilstånd? - singel så det sjunger om det

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? - Fb, blogg.se, samt andras bloggar

74. Är du fåfäng? - njee

75. Ångrar du någonting du gjort? - oohja

76. Hur gammal är din pappa? - Han är 46

77. Vilket är ditt drömjobb? - inom konferens är de jag vill nu typ

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? - jaa

79. Vad har du haft för husdjur? - Hund, katt, marsvin, hamster, fiskar

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? - 1) jag har haft tandställning. 2)när jag var liten fick jag sövas ner osv, för jag hade lagt en plast bit i mitt öra, för jag inte visste vart jag skulle lägga den när jag städade.. (hahah fett efterbliven jag vet) och så 3)min ena bästa vän bor 40mil ifrån mig och 2andra bästa vänner bor ca 80mil ifrån mig.

81. Svär du ofta? - varje dag

82. Sverige när det är som bäst? - riktigt jävla varm sommar

83. Kan du åka slalom? - jaaa

84. Vad har du ätit i dag? - mackor, middag

85. Vad har du för utbildning? - hotell och tursim, inriktningen hotell & konferens

86. Vilka kroppsdelar är du mest nöjd med? - mina ögon?

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? - för många

88. Vilken är din bästa egenskap? - att jag alltid ställer upp för folk

89. Vilken är din sämsta egenskap? - att jag gråter enkelt?

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? - inte en jävel

91. Saknar du något? - Ja

92. Få nära vänner eller fler inte så nära? - Få nära

93. Vad gör dig ledsen? - lögner, personer som sviker och min sjukdom.

94. Vad gör dig glad? - choooklad!! haha nejmen, vännerna, familjen och min gullegris Texas.

95. Har du varit gift eller förlovad? - nej

96. Vad ska du göra i helgen? - vettefan, eller jo jobba

97. Vad är det knasigaste du gjort? - för mke saker

98. Vad har du för laster? - åh de betyder?

99. Bästavän? - E, E, E, E, L, N, A haha många som börjar på E

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? - ha söndags mys med bröderna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback