fuck life

Ligger i sängen och mår så ihelvetes dåligt.. Mamma var dålig förra veckan, lillebror blev det i lördags och jag vakna inatt och mådde illa och hade ont i magen..
Åh de har slutat i att jag ligger hemma magsjuk, detta blir ett roligt sportlov..
Fryser som en gris, har ont i hela förbannade kroppen, huvudet dunkar och får inte behålla något jag äter.. Ska jag förflytta mig kryper jag fram för såfort ja reser mig kaosar hela jag verkligen, typ 1år igen och kan nt gå haha..

Även pratat med min praktik idag, börjar på tisdag vk 9 klockan 8.00 så känns helt okej. Ska ha svarta byxor och skor, vit skjorta samt kavaj och namnskylt haha. Ser fram emot praktiken riktigt mycket alltså. Men ska vila/sova nu.
Ciao:*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback