black converse

Sitter i sängen och har nyss kollat på senaste avsnittet av "vampire diaries" som
äntligen kommit ut svensktextat efter att ha gått i USA i torsdags. Bara chillat
hela dagen i övrigt, och gjort rent hos mina fiskar, ush vad tråkigt det är. Men nu är
det rent och fint så behöver inte oroa mig att mina fiskar ska bli förgiftade av vattnet..;)
 
Mamma har även beställt hem converse till mig idag, och sen blev det en tubtopp tills
sommaren, perfekt va också att den hade "inbyggd" BH. L och har jag även suttit och pratat
lite om hur vi ska göra i sammband med resan, shopping innan, hur det ser ut med pengar
just nu och allt det dära. Samt så är hon sjukt lost, skriver "det är typ 7 eller kanske 8 månader
kvar tills vi åker nu" så är det mindre än 6 månader liksom haha>.<
Men tiden kommer gå så sjukt fort för nästa vecka är sista skolveckan innan lov sen 
fram tills sommarlovet ser det ut såhär:
VK 8: sportlov
VK 9-12: praktik
en skolvecka.
VK 14: påsklov
8,5 veckor skola
VK 23: SOMMARLOV!!
Sen så kommer det en del studiedagar också med fan inte
länge kvar och fort lär det gå nu;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback