alla <3 dag

Hemma nu och har precis pratat i tele med E och sedan lite snabbt med mamma.
Gick bra på sjukhuset, har kollat igenom massa, och min sänka är 3ggr så hög nu,
(för er som inte vet vad sänka är, är det inflammation i kroppen). Samt att något annat
hade höjts, och ska nu får börja med en ny medicin, så hoppas på att den kommer
fungera och faktiskt göra nytta.
 
Men är en bit innan jag kan äta den "normalt" blir att äta, ta prover, äta, ta prover
åh ja ni förstår. Appropå prover, fick även ta nya prover idag, tömde mig typ på blod.
Nejmen var väll 6rör tror jag som skulle fyllas.
 
Har inte mycket mer att skriva ut över detta. Har ont i huvudet vilket jag haft hela
dagen lång, så ska ta en värktablett och lägga mig i sängen.
Ciao:*
gammal jävla arkivbild. ÅÅÅH SAKNA DE LÅNGA HÅRET!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback