Snart 24tim tills flyget lyfter.

Sitter i sängen och chillar, blev somsagt Skärholmen idag och fick med mig två klädesplagg hem, en korallrosa typ spets/virkad peplum topp, kommer bli så fin på en brun kropp från NewYorker. Sen så ett par skinnshorts från BikBok, gjorde nog väärldens kap då jag fick dem för 29:- och tidigare kostat 249:- haha.

Sen har jag och L gjort rent mitt akvarium och sovit middag. Sen bara kollat på tv, och senaste avsnitten av Gshore och PLL. Åh nu väntar vi på att klockan ska närma sig 05.00 så vi kan sova 3-4tim innan vi ska upp igen för måste bli en tidig kväll imorgon, då imorgon vid denna tiden så är vi troligen på Arlanda. Helt gaaaalet alltså!

Men ska vara social nu så vi håller oss vakna. Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback