Kos i bilder #1

Har verkligen haft världens bästa två veckor, badat, solat, druckit, festat, svullat, träffat
så jävla mycket underbara/sjuka människor, skrattat och bara mått bäst, har bara levt
livet till fullo alltså, har aldrig mått såhär bra som jag gjort under dessa två veckor, och
kan lova att detta är inte sista gången Kos sett av oss, för vi kommer snart vara tillbaka. 
Det enda minuset alltså och då menar jag enda är att den dära grekjäveln sparka på mig, det är det
enda som gjorde min resa "dålig", men vafan bortsett från det så är det dem absolut bästa två veckorna
i HELA mitt liv! 
Titta och njut av bilder, lär komma en jävla massa flera inlägg då jag har upp emot 600 bilder ehehe.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback