Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål, drömmar och önskningar är en ganska svår fråga. Men kan skriva
lite kort om varje grej.
Mål: Ett mål som jag hade var att samla ihop pengar inför
resan jag är på nu. Åh jag samlade iprincip i 9månader, för att ha en
jävla massa pengar så jag nu kan shoppa som en galning, leva livet och
inte behöva leva snålt alls. Åh det har jag lyckats med, så nästa mål
det får vi se vad det blir.
Drömmar: En dröm är nog att efter studenten, få ett jobb, skaffa in
massa pengar och sen flytta utomlands någonstans. Jag vet inte vart, men
till ett varmt land. Fast inte under hela livet utan bara under några år (om jag
då inte fastnar för ngt där nere) haha.
Önskningar: Det är väll att mitt liv blir perfekt, att jag slipper alla stora jävliga
motgångar. Få en underbar familj, bra jobb och allt ska bara rulla på,
slippa jävliga sjukdomar och så. 
mitt "mål" och titta, här nere är jag nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback