tidig kväll typ

Ska snart ta och lägga mig, har camat och pratat med min bästevän Jonte nu ikväll.
Humöret har inte vart på topp, men han kan alltid få mig att tänka på annat trotts 
att han inte ens vet att jag är lite nere. 
Med sina saker att säga, sina saker för att reta sönder mig haha. Så pratade vi även om
att ses i sommar, om jag ska åka ner till honom eller så kanske han får komma hit, var
sjukt länge sedan vi sågs iaf..
 
Men förövrigt idag har jag chillat, bakat kladdkaka som blev super god, varit på promenad och
tagit lite bilder. Och vissa av dem ska ingå i en header sen förstår ni mina goa vänner. 
Har tusan inget mer att skriva, så ska snart sova då och imorgon kommer hiss & diss upp
igen hihi.
Ciao:*
bild tagen förut idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback