These battle scars don't look like they're fading, don't look like they're ever going away

Sitter i sängen med musik i mina öron, har nyss kollat på "Sune i Grekland" med M, smsar
även med R och tar det chill. Har jobbat lite med min avslutande idrottsinlämmning idag också som
ska in den 8maj så kände att det kanske var smart att börja nu så jag blir klar i tid. Har bestämt mig för
att göra allt det nya i tid och ta igen det missade när jag har tid/ under sommaren, för gör jag det missade
först hamnar jag ändå efter med de nya så ja. 
 
Har faktiskt inte mycket mer att skriva just nu, så ska lyssna vidare på musik och kanske kolla 
på senaste TVD avsnittet eller så sparar jag det till imorgon, det får vi se helt enkelt.
Ciao:*
sakerna som inhandlades idag då. Dör för tröjan/koftan, står att de är jacka typ, men kan tusan inte
kalla den en jacka haha är som en kofta i material och allt.., men velat ha den AS länge men inte fått shoppat tidigare(Deal med L) så köpte den idag och det var på REA så hur mycket bättre kan det bli;)?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback