söndag.

Jag bloggade inget igår kväll eftersom vi käka middag borta och kom inte hem 
förran 01.30 eller runt där, och då var det bara hopp i säng för skulle upp vid halv9
idag för att jobba. Sen så hade jag ingen lust att blogga då min glada kväll blev något
sämre under kvällen. Tänker inte skriva ut varför här..
 
Så drog till jobbet idag och kom hem för en stund sen och då ringde mamma och sa
att morfars hund blivit avlivad idag då han hade fått cancer som man inte kunde
göra något åt, gör ont att höra då jag älskar djur och han var varit med så pass länge.
Men nu behöver vovvsingen inte lida iaf, Vila i frid♥
 
Ni har säkert även läst två tidigare inlägg, det som älskade Freja skrev på min blogg, kan
inte annat säga att jag är så förbannat lycklig att jag har den tjejen. Åh som hon skrev, vi
tjaffsar, vi kommer inte överrens hela tiden men endå så står vi kvar sida vid sida.
me love u long time bebo!
 
Ska nu ta och kolla på "hollywood heights" eftersom det inte funkar tidigare, och sedan
plugga lite. På tisdag ska en skit sak va inlämnad som jag helst skulle kasta åt hellskotta
om det så gick, men tyvärr gör det ju inte det. 
Menmen Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback