söndag 28/4

Har nyss rakat bena, tagit en lång dush, haft hårinpackning och bara pysslat om mig själv.
Sitter just nu i sängen och funderar.. Kan ni gissa på vad..? Haha, jo min bloggdesign.. Jag 
blir nöjd sen typ 1.5vecka senare är jag missnöjd igen..
Så funderar på om jag ska ta och göra om den igen, till den perfekta liksom, funderar verkligen
starkt på det men vi får se vad som händer & sker.
 
Söndag idag så ska inte göra ett skit, blir väll kanske att plugga lite en stund också har ju
massa som jag ligger efter i så det måste ju göras någon gång..
Men hör av mig här senare så får vi se vad som händer och sker;)
Ciao:*
Måste bara säga att jag saknar min älskade syster förjävla mkt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback