late night,

Var somsagt sjukligt godis sugen förut tack vare J. Så efter många om och men tvingade
jag honom att prata med mig då jag gick till affären. Gillar inte att gå ute själv utan någon i tele
eller så då det är mörkt. Plus att det ösregna så då blir det ännu mörkare när hela himlen är
fylld av moln. Men fick med mig lite godis hem då det även va extra pris för dem ska byta godis
märke från karamellkungen till något annat. 
 
Åh nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och surar lite. Kan inte kolla på "hollywood heights"
på MTVs hemsida så allt bara blir vitt, så hoppas dem får iordning på det snart, för vill se nununu.
Jo men förvrigt då, idag så åkte jag och pappa till en zoo affär då han slutade jobbet och så köpte
vi mat till mina firrar och sand och några frösticks till min lillebrors hamster. 
 
Har faktiskt inte mycket mer att skriva, och ska snart bädda ner mig i sängen och sova. Känns som
det är en bra idé då jag börjar känna mig riktigt seg. Imorgon då jag vaknar ska jag ta och plugga lite
också för att va duktigt innan vi ska till min moster och käka middag.
Ciao:* 
 

hoho första gången jag har stora läppar;) har ju liten mun, så när jag ler liksom
försvinner typ hela min överläpp och allt haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback