Jag älskar dig mer än alla stjärnorna som lyser om nätterna.

Det som ni nu kommer att få läsa, är det som kommer direkt ifrån hjärtat. 
Och nu är det Rossana jag gör det här inlägget för, så upp till er eller inte om ni vill läsa.
Here we go!
-
Underbara älskade vän, vet inte ens hur jag ska börja detta.
För ungefär 9 månader sen så hände en väldigt massa saker, allt var kaos och jag valde att ta kontakt med dig eftersom du var inblandad i det hela.
Kände dig inte och hade aldrig ens pratat med dig förut, tvekade lite först men tillslut bestämde jag mig för att skriva till dig, då kunde jag aldrig tro att vi skulle bli vänner eller liknande, men idag när jag tänker efter så är det en utav få saker som är det bästa jag gjort i mitt liv hittils. 
När vi pratade i tele den dagen, så visste jag sen att jag skulle ha en vän för livet.
Allt flöt på och vi började prata mer och mer, sen var vi vänner, vi började prata dagligen om mer och mer personliga och allvarliga saker, vi bestämde oss för att vi skulle träffas nån gång då du skulle komma till Umeå.
Idag när jag kollar tillbaka hur allt var i början så är jag så otroligt glad att jag faktiskt sket i vad jag hade hört om dig, jag ville upptäcka själv ifall det var lögn eller sanning, och tack vare honom som förstört så mycket för oss båda, och ville hålla oss ifrån varandra med tanke på lögnerna han hade både hos dig och hos mig, så har vi honom att tacka över den starka vänskapen vi har idag.
Vi har snart varit vänner i ett år, och många fler år ska det bli gumman!
Jag är också eeevigt tacksam över att du gav mig en chans trots all skit!;/
Att vi är 70 mil ifrån varandra är så jävla obeskrivligt jobbigt.. 
Trots att jag vet att du alltid finns här för mig, och jag likaså för dig så är det så jobbigt att inte kunna ha dig närmare så jag kan träffa dig när fan jag vill..
Dom jobbiga stunderna jag har det så jävla svårt, och behöver dig här och hålla min hand och krama om mig och jag vet att det inte går så blir det ännu jobbigare..
Men vi gör det bästa utav det! 
Vi är så jävla lika, så du förstår mig och jag dig, du kan fan läsa mig som en öppen bok nu efter dessa månader.
Du är den lättaste att prata med eftersom du vart med om väldigt mycket liknande saker som mig.
Så tacksam att ha en sån vacker, fin och underbar och framförallt omtänksam och snäll vän som dig i mitt liv är så sjukt värdefullt för mig.
Jag kommer undra varje dag i mitt liv vad jag gjort för att förtjäna en vänskap som denna.
Dagen vi träffades så vart jag så jävla lugn utav att ha dig i min närhet, du har hjälp mig jävligt mycket och gjort allt svårt så himla mycket lättare.
Kommer gå igenom eld och vatten för dig, kommer ta en kula för dig om det så behövs.
Kommer vandra med dig genom alla väder, vått och torrt!
Jobbigaste stunderna är när jag vet att du är ledsen eller mår skit och jag kan inte torka dina tårar, jag kan inget göra när jag är 70 mil ifrån dig, och det svider mer än allt..
Jag önskar jag hade lösningarna på alla dina problem och kunde fixa så du fick må bra, för att se dig ledsen är så himla jobbigt.
Jag vill att du fortsätter hålla min hand igenom hela livet, ända tills den dagen jag tar mitt sista andetag och ligger i kistan, och även efter det.
Hade seriöst inte klarat mig så här långt på vägen, upp ifrån botten utan dig vid min sida.
Vi kanske inte alltid kommer överrens,men inte älskarjag dig mindre för det, även om vi är osams så löser vi det och drar ett sträck över det och jobbar på till det bättre igen.
Och jag är så glad att du inte berättat något utav det jag sagt i förtroende till dig, och jag vet att du aldrig kommer göra det. 
Och det är fan guld värt!
Jag saknar dig så fruktansvärt mycket och det känns som evigheters evigheter sen vi sågs..
Jag älskar dig även obeskrivligt mycket och vill att du ska komma ihåg att du är väldigt speciell för mig, du är vacker, rolig underbar snäll och allt positivt, men du vet redan vad jag tycker om dig, och oavsett vad så ska INGEN/INGET annan/annat få dig tro något annat än det.
Du är världsbäst och alla borde fan få ha en sån otroligt bra vän som dig.
Skulle inte byta ut dig och våran vänskap mot något i världen, inte för alla pengar i världen för du är så jävla mycke mer värd än allt det, flera gånger om. 
Det är otänkbart för mig att du skulle försvinna ur mitt liv, har jag dig så har jag det jag behöver.
Kommer somsagt aldrig heller kunna förklara med ord hur stor del du faktiskt har i mitt liv och hur mycket du faktiskt betyder för mig, för orden räcker inte till så det kommer inte ens vara lönt att försöka för det kommer aldrig finnas ord för att förklara.
Jag behöver dig för att orka kämpa på och framförallt för att orka vara kvar i livet.
Ensamma är vi starka, men tillsammans är vi OSLAGBARA.
Glöm aldrig hur värdefull du är, älskar dig till miljoner!!(L)
Och om det nu är nån idiotjävel som har något negativt att komma med, så håll det fan för dig själv eller stå för vem fan du är. Lika bra att hålla tyst om sina åsikter då man ändå inte vågar stå för dom och att man inte vågar stå för vem man är.
AJ LAVV JOOO! Puss bebiiii// Din Freja♥
-
Lite bilder på mig och min fina, på bilden längst ner så klickar ni på bilden för att komma till min blogg!(:
 
 
KLIIIIICKAAAAA↑
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback