goodmorning sunshine.

Hallå goingar, vaknade för cirka en och en halv timma sedan. Suttit och
kollat på massa skor, och kan säga vill verkligen ha ett par "jeffery campbell lita" men
känns ovärt att betala över 1500:- för ett par skor.. Så får fundera på det ett bra tag till,
kanske ska önska mig ett par i födelsedagspresent, inte länge kvar nu så.
 
Men utöver det så hade jag tänkt att kolla på "hollywood heights" nu om det fungerar
idag vilket jag hoppas på. Sedan så senare ikväll ska vi ju somsagt upp till mina kusiner
där det blir middag. Har inte mycket mer att skriva om så detta får duga för stunden.
Slänger upp en dagens outfit senare också.
Ciao:*
då måste jag vara dum..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback