fixad blogg.

Har suttit och pysslat med headern och sen menyn i bloggen, och är riktigt
nöjd nu. Så nu kör vi på denna framöver förhoppningsvis tills sommare kommer
och jag måste fixa den. Kan ju inte vara snö på headern om det är sommar och
sol utomhus.
 
Har även suttit och kollat runt på internet på skor tills sommaren & tills min
födelsedag. Klänningen är ju fixad, så fattas små saker, löshår och skor.
Sitter och velar mellan om jag ska skaffa clips eller keratin wax. Men har ca
en månad på mig innan jag måste bestämmt mig om det haha;)
Har redan fixat ihop en liste på vilka som ska komma när det gäller släkten
och familjevänner och även några av mina vänner. Så blev det typ runt 40talet.
 
Men ska nu ta och dansa lite Zumba sedan plugga lite och sen får vi se vad
resten av dagen bjuder på.
Ciao:*
Det som ska införskaffas innan födelsedagen hihi. 1 av 5 saker klara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback