en lååång natt.

Har nyss kollat på gårdagens avsnitt av "hollywood heights", är förövrigt trött som
aset, då natten har varit hur lång som helst. I spydde mitt i natten så fick väcka mamma
så fick vi bädda rent i sängen och allt. Och sen fortsatte det under hela natten så vi har väll sovit
4-5tim inatt så är helt slut. Så hon får ta och krya på sig nu.
Så hoppas verkligen på att jag inte blir smittad nu, eller någon i familjen.
Mår just nu inte super bra men är väll för jag är så trött, så huvudet dunkar, 
sen att legat i rummet hela natten med den där hemka doften som fått mig
att bli äcklad, för de luktar förjävligt. Så har iallafall öppnat fönstret för att vädra ur
mitt rum, så hoppas jag på att det blir bättre, och att jag mår bättre efter att
få sova något. Skulle ha sovit hos E inatt, men blir nog inte så, för vill inte åka dit och 
kanske smitta henne för jag vet ju inte om jag bär på det eller inte.
Så vi får ta det en annan dag, sjukt länge sedan jag sov hos henne iallafall.
Men nu ska jag chilla vidare, Ciao:*
 
osminkad och trött tjej.


åh fy för att spy:/

2013-04-03 // 13:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback