you can run away with me anytime you want.

Ligger i sängen just och pratar med Elin. Inte orkat blogga sen jag vakna..
Men vaknade inte förrän halv 4 typ, så inte vart vaken så länge endå.
Sen jag vakna har jag legat i soffan och kollat på olika teveprogram och
smsat med lite folk.
Har fortfarande feber så får se hur det blir med skolan imorgon.
 
Somsagt sov inget i natt typ heller, låg och smsade med bästa tills 1 kanske?
Så när jag försöka sova sen gick det inte.. skit liv ibland alltså D:
Men nu ska jag inte skriva massa mera för stunden, ska ta och fixa med
mitt nya påslakan så jag kan bädda iordning hela sängen ikväll haha.
Ciao:*
charmig sjukling alltså.
så himla ful är han, åh sitter som ett seriöst mongo...

sovsällskapet mitt på dagen.


åh vilka söta katter!

2012-09-04 // 20:44:53
» Elin

Sv: Okej, jo det är bra :) Händer idag? :)

2012-09-05 // 08:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback