tänk alla gånger som vi låg tätt intill..

ligger i sängen, lyssnar musik och äter choklad.. Där brast min tränings plan..
Men iallafall kom fram till resten av denna veckan är slutet av min tid att tjocka mig.
Så på söndag är allra sista dagen jag äter massa onyttigheter, men träningen kör jag
igång med redan nu, men med uppehåll i helgen haha..;)
 
Åh vad har jag gjort idag då? Jo, legat i soffan och kollat teve, cyklat 1 mil på min tränings-
cykel, gjort andra övningar, duschat, diskat (så himla duktig jag är alltså).. Åh så har jag vart
på affären.
Åh bara älskar vädret ute idag, sol, knappt ett enda moln och värme, uunderbart alltså! Hoppas
verkligen det håller i sig resten av veckan.
 
Menmen nu ska jag lyssna vidare på min musik, åh tjocka, samt läsa min nya tidning.
Ciao:*




just nu, vadå charmig osminkad, krulltott tjej?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback