Love is a feeling you feel when you feel that you'r going to feel a feeling you've never felt before.

Kom hem för kanske 20min sen, ush skolan har vart skit.. Haft sprängande huvudvärk,
för vi har vart i cp salen hela dagen, den som jag alltid får huvudvärk i-.-'
Men iallafall annars gick den väll smärtfritt?
Har även påbörjat min inhandling av mammas presenter, köpt en sak och ska handla
lite mera imorgon haha;)
 
Sitter även för stunden och funderar på om jag ska fortsätta blogga på blogg.se eller 
om jag ska byta till nattstad.se, börjar ledsna på blogg.se seriöst den fuckar sig hela
tiden och när saker går fel blir inte jag alls glad..
Så tycker ni ska hjälpa mig och rösta nedan.
 
Menmen ska snart äta middag, pannkakaor hihi suupergott(a) åh efter det ska jag ta och
cykla 1 mil och sen träna lite annat. Ska även kolla Troja ikväll hha;)
Har även blitt så duktig så har börja försöka äta grönsaker varje dag haha.
Men aja nu ska jag byta om, kommer upp dagens outfit senare osv.
Ciao:*

just nu, roar mig med att ta massa bilder i camen(a) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback