i really do hope that you're happy.

Nu är jag tillbaka här ännu en gång, ska försöka hålla mig kvar, och hålla det
jag skrev innan jag "lämnade" bloggen.
Men tänkte skriva lite om vad som hänt under tiden jag vart ifrån.
 
Hela denna veckan blev helt ändrad, hade ju en plan och så, men allt
sket sig, tänker inte ens säga varför, vill helst inte tänka på't heller så..
Men iallafall mådde skit i ons & tors så var hemma från skolan så låg bara i
soffan eller sängen som död typ.
Sen blev det skola i fredags igen, åh när jag kom hem så tog jag det bara lugnt,
planerade lördagen med Elin och ***... Samt hade filmkväll med mina småbröder,
blev att kolla "hunger games" och bara tjocka sönder lite haha..
 
Så i lördags drog jag och Elin till Kistagallerian, trottsade min förkylning och åkte
och shoppade, fick med mig lite saker hem. Sen drog vi in till Sthlm, fikade på Wayne's,
chillade galet osv. 
Så drog hon hemåt, men stannade och träffade Evelina och hennes pojke i kanske 2 timmar?
Innan en besviken tjej satte sig på tåget hemåt..
 
Väl hemma kollade jag på min älskade serie "pretty little liars" innan min lillebror fick
mig till att börja spela LOL, så japp nu har jag ett acount där, och jag spelar.. Det går inte så bra,
men jag lär mig nog med tiden..
 
Somnade ganska skapligt för mådde inge bra, frös som en galning, så när jag vaknade i söndags
var rösten borta, halsen dödade av smärta och var varm som ett element, då febern har kommit också.
Så hela dagen låg jag utslagen i soffan framför teven.
 
Så blev ingen skola idag, och har nu åkt till mamma. Så ligger i mitt rum och ska snart kolla
pretty little liars och bara ta det lugnt.
Mycket att läsa jag vet, men händer saker trotts man inte bloggar så vill ju berätta ifatt haha.
Ciao:*
favvoserien.

vadå smart tjej i matte:')

mitt "dyra" försök till att bli nyttigare...

tiiidfördriv i väntan på att gå te tåget, helt okej charmig..

taggade tjejor på shopping

försök till att bli frisk, nässpray, serien, halstabletter & treo haha..

NYTT I GARDEROBEN:

en skaplig jäkla bildbomb vare här haha..


Vart har du köpt skorna och vad kostade dom? URSNYGGA!
svara gärna i ett inlägg!:)
KRAMIS!

2012-09-03 // 18:24:43

Fina saker & cool blogg! Besök gärna min och säg vad du tycker så blir jag sjukt glad! :D

2012-09-03 // 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback