belive in yourself

Sitter just nu och kollar Awkward och smsar med Evelina. Ingen skola
idag heller, men febern är borta så är snart frisk eheh.
Så imorgon blir det skola, måste även åka till apoteket imorgon/fredag och
hämta ut ny medicin-.-'
 
Ska ta och träna lite nu, eller sätta mig på min träningscykel för mina
leder och för att få att röra mig lite. Men den suger sitsen är inte särskillt bekväm,
så får fan typ blåmärken på rumpan av den åh det gör galet ont>.< haha.
 
Men har inte mer att skriva för stunden.
Ciao:*
charmig tjej som gör ännu ett försök till att bli bättre(y)


Hej! tänkte bara tipsa om att just nu kör veckans blogg så passa på att gå in och anmäl dig och ha chansen att bli länkad inför mina 300-400 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/09/veckans-blogg.html
Om du inte vill ha sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas att du får en forsatt bra vecka!:)

2012-09-05 // 12:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback