you make the world beautiful

Ligger i min säng och kom hem för en stund sen. Planerna ändrades, eftersom
att Elins föräldrar kaosade-.-' Men aja så vi drog och käkade  på vita villan, och
det blev kebabpizza denna gången. Kebab är förjävla gott nu alltså när jag inte ätit
det på evigheter för tyckt det vart äckligt tidigare haha.
¨
Men skolan var helt okej, gick fort. På sista lektionen kom våra två rektorer och sjuk-
sköterska upp i klassrummet, och när dem kommer innebär det en sak.. skit..
Då har vi gjort något fel och ska få skäll.
Så ja idag var det väll att vi va den stökigaste klassen på skolan, men minst arbetsro
osvosv. Så fick vi skäll och klagomål om det. Jag tycker liksom vi inte har något
problem med sånt, vi får ju våra saker gjorda liksom? idioter-.-'
Men iallafall efter det så fick vi sluta.
¨
Så drog till bussen i det as varma vädret, man kan inte mer än att älska vädret nu
alltså:') Åkte hem, mötte Elin, allt ändrades, drog till Ica och sen till villan. Så satt vi
där och pratade i flera timmar. Och nu ligger jag här i min säng och är sjukt trött..:c
Så ska nog ta och fixa mig och lägga mig snart.
¨
Juste idag är det 4 dagar tills jag fyller år, längtar efter att få ha "min" dag ehhe
och få presenter och tårta osvosv:')
men iaf vi hörs, Ciao:*
helt okej väder för denna veckan alltså!
charmig bild på charmig tjej..;)
helt okej söt alltså hahaha..


just nu, ja lyckas då fan med allt.. bandagad hand, plåstrat finger..
-bandagad hand för min tumme är typ blå o.O åh så fort ja rör den
strålar värsta smärtsan i tummen upp längs en bit på armen..
-åh plåstrat finger, för fått ett inflammerat sår på det.. så gör galet
ont när jag nuddar det + de är svullet D:


» ebba

vet inte själv då? :)

2012-05-21 // 20:19:51

sv: såå lite så! bara adda på FB eller nåt hihi tack söt! <3

2012-05-21 // 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback