would it make a difference if you knew that i still loved you?

Ligger i sängen och är sjukt trött, vet inte vart jag ska ta vägen ahha.
Men somsagt skolan gick väll skapligt fort idag och efter så kom Elin bebis
till Nyköping så drog vi till stan och kollade affärer och snackade massa om
fredag. Då drar vi till Stockholm och grönan efter skolan och kollar på LMFAO.
¨
Men ska kolla på BB nu och vänta på att maten blir klar, sjukt hunrig alltså..
Inte ätit på evigheter känns det som haha. 
Åh efter maten ska jag ta en dusch, försöka göra klart en försenad uppgift
och försöka plugga inför provet på fredag..
Juste fick reda på mitt slutbetyg på svenskaNP idag, fick B sjukt glad tjej alltså:')
¨
Men har inte mycket annat att skriva nu, trött på typ allt, och så otroligt trött på
dig så de finns inte! ush och fy säger jag bara.
Men kanske bloggar senare får se om jag orkar;$
Ciao:*
Dagens outfit: jeans-VILA // tröja- ellos // kofta-JC
dagens frukust med min bästa

min finaste flikka!♥

woopwoop lyckan är STOR!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback