when will you realize, baby i'm not like the rest.

Ska strax förflytta mig till soffan för att kolla teve. Blev ingen skola idag,
inte sovit mycket allt för haft så ont i kroppen, sen imorse då jag vakna
trodde jag att ja skulle dö för ja hade så ont + att kunde inte vrida på mitt
huvud.. Så det blev ingen skola idag, men missar typ ändå inget, 2 lektioner
liksom?
¨
Men iallafall förutom de så har jag ätit frukust, tjejen med aptiten ahah.. Va
jätte hungrig så gjorde en tallrik gröt åh en stor macka.. Men orkade inte allt..
Juste har smsat lite med min saknade Nathalie också, men som tur är kommer hon
om 8 dagar till mig hihi:')
åh idag äre två dagar tills min födelsedag, läängtar:D
Men nu börjar mitt teveprogram strax, skriver senare.
Ciao:*
tjock tjej, check√
min fina tablett/piller sammling, som varje morgon består av:')




» Sofia

det är väl lite sådär här :(

vad gör du för något? :)

2012-05-23 // 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback