du är den enda som kan få mig att känna en evig lycka.. när du finns brevid mig så står tiden still..

Det är helt sjukt vad jag saknar dig.. Det går inte ens att förklara hur stor saknaden
av dig är. Att du är nästan 100mil ifrån mig är hemskt att tänka på, men jag
vet att du har det bra där nu, och det är det viktigaste.
Jag vet inte varför saknaden är så enormt stor idag, är det för att det
börjar närma sig den 11:e ännu en gång, eller för att allt bara för
att allt runt om mig är så sjukt jobbigt nu.
¨
Jag önska jag kunde förklara i ord hur ont det gör att sakna dig så mycket
som jag faktiskt gör. Att inte få kalla dig min är inte det jobbigaste, utan
de jobbigaste är det här jävla avståndet..  Det ända som jag har
nära mig som har något med dig att göra är ditt halsband som jag fått,
men halsbandet gör inte stor skillnad, för det är bara ett halsband, som
inte kan ge någon trygghet osv, men det är alltid ngt..
¨
Men jag hoppas och jag ber att vi ses snart, jag hade velat ha dig
här på min födelsedag mer än allt.. Men de känns som en dröm för stunden..
Men jag hoppas verkligen att vi träffas i sommar iallafall, för jag
saknar dig så otroligt jävla mycket, mer än vad ord någonsin
kommer kunna förklara..
Nu ser jag knappt orden längre, hinner skriva ett ord innan jag
måste torka bort tårarna från mina ögon igen, så de slutar här.
jag saknar och älskardig gubben♥


hoppas du sover gott inatt!:D

2012-05-09 // 23:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback