if we only could turn back time..

Nyss kommit in från att ha hjälpt mammi med vårat land och planterar
olika sallader, rädisor, morötter osv.
Men iallafall, vaknade vid 4inatt för att Alaska bet mig i armen.. Men somnade
om lika fort, och då får jag vakna vid 9 istället av att Texas hoppar upp i mitt
ansikte..D:
¨
Så när jag vaknat gick jag upp och åt frukust med Mathias, och efter det tog
jag det bara lugnt tills mamma kom hem och vi skulle bort med lunch till
Mats & Andreas som hade någon tävling idag.
Åh direkt efter det gick vi till affären och hämtade ut min efterlängtade topp.
Så sjukt fin är den, måste nu bara skaffa en vit axelbandslös BH så blir
allt perfekt;)
Men krisade nästan, tog storlek 36, men har alltid 34 i tröjor, men som tur
va tog jag ju en större, för denna va precis lagom runt tuttarna haha, om jag
tatt en 34:a hade den vart förliten åh hade behövt byta D:
¨
Så när vi kom hem från det fikade vi ute i de underbara varma vädret:')
Man kan inte annat än att älska vädret just nu! Fuck snö & kyla liksom!
Juste är helt söndrig vid handleden.. Gör så sjukligt jävla ont, svider sönder D:
Menmen.. Ska strax hoppa in i duschen innan middagen.
¨
Sen ikväll blire att checka BB, och troligtvis snacka tele om pojken har tid med
det, eftersom jag var upptagen då han hade tid förut>.<
Menmen bloggar senare, ciao:*
ja.. Texas är typ halft apa:') han klättrar även på väggarna..
bebis Alaska:*
DagensOutfit: jeans-VILA // tröja-H&M
ÄLSKA toppen, åh älska den 1000ggr mer i vitt än rosa!

helt okej fin hand, alla märkerna syns ej så värre irl D:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback