the world is ours if you want it, we can take it, if you just take my hand

förlåt, förlåt,förlåt men bloggandet har kommit i sista hand idag..
Dels för att ja sovit skit dåligt inatt av olika saker, sen haft dåligt samvete
för ja fick ett psykbryt på en nära vän igår kväll..
Sen imorse då jag vakna kunde jag inte böja på mina fingrar, så ja lite svårt
att skriva då också D:
¨
Men när jag väll kom igång efter att typ dött av smärtan för att böja mina fingrar
så jag kunde börja röra de. Så cyklade jag med mamma till affären, eller hon gick.
Cyklar typ överallt då ja ska någonstans för de är lättare än att gå.
Men när vi kom hem så bakade vi kakor & bullar, super bra blev dem^^
¨
Efter det har jag bara tagit det lugnt, följe med till affären ännu en gång då mamma
skulle hämta ut paket, och min lillebror skulle handla.. Åh jag våga inte vara hemma
själv.. För de är tjuvar runt här, som märker ut brevlådor med klistermärken åh ingen
vet om de är märkta för att inte göras inbrott i, eller att dem är märkta för att inbrott..
Så ja.. jag har panik för åh vara hemma själv..:c¨
¨
Åh sitter just nu med Texas & Alaska på varsin sida av mig och väntar på att klockan ska
bli nio så jag kan kolla på Greys Anatomy och sen få lägga mig och sova. ngen skola
imorgon heller eftersom det är så pass illa nu så kan knappt gå, åh gråter varenda kväll av
smärtan, eller ah oftast av den.. Men sen går det över till andra saker och tankar..
¨
Jo åh ska ju somsagt va hemma imorgon.. Åh mamma ska åka iväg, så det innebär att
jag är hemma själv.. Ska fan sitta i mitt rum inlindad i mitt täcke med ett basebollträ ifall
om någon tjuv kommer.. Mig ska man ikke mucka med allså!
Men nej nu ska jag gosa med mina små bebisar, vi hörs imorgon.
Ciao:*
bikinin man fick me, älska färgen, fatta den till brunkropp!

En sida i tidningen, vad som minskar sockersuget.. Nu jäklar
ska godiset bort!


sv: absolut jag har haft en bra dag, har du? :)

2012-05-30 // 21:02:04
» Maja

sv; :))

bara bra : D

planer för veckan då ? kram! :D

2012-05-30 // 21:07:48

sv, tack!

<3

2012-05-30 // 21:20:20

Hoppas du haft en fin dag :D

2012-05-30 // 21:34:37

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-05-30 // 21:42:37

sov så gott sötis :D

2012-05-30 // 22:47:45

hur mår du? :)

2012-05-31 // 10:55:47
» Linii

Vad läskigt att det finns tjuvar där! :/

2012-05-31 // 12:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback