sometimes i feel like giving up, and now i feel like that..

Pratade nyss med Elin om morgondagen, hihi vi ska åka in till Sthlm. Käka
på restaurang, och kolla på bio och hon betalar eftersom jag fyller år idag.
firar vi mig där och de blir min present också liksom.
Just nu väntar jag på att Evelina ska ringa, vi har en del att prata om.. Men
under tiden kan jag berätta om min dag lite snabbt.
¨
Vid 3 drog jag till stationen och mötte upp Gabbe så var vi ute i solen och
chillade, så bjöd han mig på en mjukglass åh två drickor eftersom det är min
födelsedag så fick ja nt betala för hnm:c
Men så var vi med varann tills 5 tiden ungefär, så drog jag hem och fixade
det sista innan gästerna kom.
Så vid halv 6 kom dem, så fikade vi bullarna som ja bakat, kakor och
min rosa prinsesstårta;$
¨
Så var de här tills halv 8-8 kanske? Åh efter det har ja bara tagit det lugnt..
Åh pratat med Elin i någon timma också.
Åh nu ringde Evelina så nu har vi serioustalk i telen..
Så nu kan jag inte skriva mera, vi hörs.
Ciao:*
DagensOutfit: shorts-VeroModa // linne-H&M //solglasögon-??



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback