she can fuck you good, bet i can fuck you better.

Ligger i sängen och senaste kvällen denna veckan, sovit innan typ 9 varenda
dag ehe.. Så är verkligen dö trött nu:c
Ikväll så har jag ätit min sommarbakelse, tjockis tjej är jag ja;$ Så har jag
bara legat i sängen och kollat på "fråga olle-dokumentären"
¨
Inget att skriva nu typ ska bara gå på toa och sen ska jag bädda ner mig i
sängen och försöka sova.. Åh hoppas på att detta inte blir en natt som de senaste
två, då jag bara legat och gråtit i evigheter.. Men de lär vi märka.
Jag bloggar imorgon då jag vaknar.
Ciao:*
älskade sommarbakelse;$$

Jag just nu, ner bäddad i sängen^^ NattiNatti:*


hoppas du sover gott inatt!:D

2012-05-12 // 00:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback