too many fucking idiots..

Sitter i skolan och har entreprenörskap, åh det är hemskt.. Så sjukligt tråkit..
Men iallafall har lunch halv 12 typ åh skolan slutar runt 10 i tre tror jag?
Åh då ska jag åka till pappa så ska vi fixa min beebis, eller vi ska till mobilaffären
så ska dem få sätta skärmskydd på min mobil som de beställt hem för min skull:')
så att min bebis inte kan gå sönder åh kommer behöva fixas på riktigt;o
¨
Men iallafall ursäkta för igår, men de är mycket hemma och runt om det som är
sjukligt jobbigt.. Ja vet inte hur min bloggning kommer se ut framöver.. Skulle helt
enkelt vilja typ sova i några månader så allt får chans att bli bra..
ni som vet vad det handlar om vet de helt enkelt.
¨
Åh utöver det är mitt humör inte på topp.. Så sjukt less på omogna människor, som
tror de kan allt, att de bara har rätt osvosv.. Som ska lägga sig i och inte har en
anledning till de, eller jo "de är kul" haha ja menar snälla? de är kul? väx upp:)
Så har jag fått höra att jag beter mig som en 14åring imorse, ja vad ska man säga?
hellre än 14åring än en 12åring lillavännen:)
¨
Men iallafall är sjukt trött, känns som mina ögonlock väger 100kg styck.. längtar tills
imorgon då taggas grönan och maskinen med Elin troligtvis, sen så är det ju helg igen
tack och lov! Men innan jag drar in te sthlm ska ja till um en snabbis också, så det
är fixat.
Har typ inget mera och skriva nu.. Jag bloggar när jag har lust igen.
Ciao:*
men hello sexy pose;) måste säga att ja älskar min tröja, och längtar
tills skolavslutningen så jag kan använda den.. Om ja har den innan
lovar jag att jag kommer ha sönder den så ah..

haha min fina kallelse till sjukhuset, åh wtf rehabhuset? vad är de
för jäklans hus D:? men min tid är ändrad till 1/6 10:15 faktiskt(a)
åh min läkare har ett finfint namn(y) kan inte uttala de iaf:c


Du är snyggare brooooor!<3

2012-05-15 // 11:02:59

var med och tävla i veckans blogg hos mig och vinn en länkning!



http://linneahultfeldts.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html#comment

2012-05-15 // 11:05:21

dagens blogg nu!

http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html



Bli länkad inför 150 unika!!:D

2012-05-15 // 11:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback