tidsinställt svar på tal

Jo självklart kan jag svara på den frågan i ett inlägg. Men egentligen
har jag inget ordentligt svar eftersom varken jag eller läkarna vet
vad som är fel ännu. Men kan förklara lite ändå.
¨
Jo det är så att för 3månader sedan började jag få ont i min nacke då jag böjde
eller vred huvudet åt sidorna, men trodde bara det va en inflammation i mina
muskler, men sedan så började det smärta i lederna i fingrarna då jag böjde dem.
Och i dagens läge har jag ont i nacke, fingrar, handleder, knän, höfter och
börjar få ont i axlarna nu också.
¨
Åh anledningen till att jag inte kan öppna min dörr framför allt på
mornarna är för att mina leder blir stelare under nätterna så kan
inte böja dem, och det gör så otroligt ont, så kan inte öppna min dörr då.
Sen går jag som en gammal kärring för att mina knän och höfter smärtar.
åh gråter var och varanann morgon gör jag pågrund av smärtan i
mina leder. Den är som värst på mornarna och kvällarna.
¨
Jag hoppas du fick ett någlunda bra svar på din fråga, och jag
kan tyvärr inte säga vad det beror på, för att dem håller på och
utreder detta nu, så är mycket tester och sjukhusbesök osv.
Men dem tror att det kan va barn reumatism.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback