they said i deserve the best, but if the best isn't you.. i don't want it

Sitter på rasten och pratar med Evelina nudå om allt och inget. Har
rast i entreprenörskapen, och dagen bara suger..
Slutar 20 i 3, och då så har jag ett prov att göra.. Som kommer väll ta
en och en halv timma minst?
¨
Juste var hos skolsköterskan förut och pratade om hur man mår osv..
Sen kollade jag min syn, vikt (tjock-tjej-är-jag.se) fast så var det ju
inte allste, förvårnad tjej.. och längd.. Åh är fett
stolt är ju förtusan AS lång:') Men ni får ikke veta hur lång jag är, för
ni kommer bara bli avissjuka på mig;$ ;)
¨
Efter det så ska jag träffa Elin på stan så ska vi bara chilla och sen så
tar vi bussen hem & så ska jag hem till mamma. Juste på fredag ska
jag firas hos mamma. Eftersom att då äre en vecka tills jag fyller men
är hos pappa då.. Så jag får ha två födelsedags "kalas".
Men taggar min riktiga födelsedags helg mera, ifall den blir som jag vill;$
¨
Vet inte hur mycke ja kommer blogga idag, för allt är allmänt skit, mår
sjukligt dåligt pga hur ja mår fysiskt eller vad man ska kalla de.. allt
med skolan och andra saker..


SV; Jag har vart på dansuppvisning! Och idag var det skola och just nu sitter jag och svarar på kommentarer och äter lite nötter!:D



Hur har din dag vart?

2012-05-14 // 16:08:17

sv; typ sämsta dagen men detsamma heh!

2012-05-14 // 16:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback