the scariest thing about distance is that you're not sure if the person would either miss you or forget you..

Har rast i entreprenörskapen just nu, börjar om 10minuter igen.
Åh då är det en timma & 15minuter kvar tills jag slutar..
Dagen suger, vaknade och mådde sjukligt illa, men tvingade mig till
skolan för hade NP i engelska skriftliga på första lektionen. Sen efter de var
det matte, lunch och nu denna lektionen.
¨
Mår inte alls bra, huvudet dunkar, är jätte trött, jätte hungrig, mår så sjukt
illa så det finns inte.. Vill verkligen bara hem och sova.
Men innan ska jag till pappa och hämta nyckel så jag och Elin kan sova där
imorgon natt efter stockholm och grönan!
¨
Men sen ska jag hem till mamma direkt och ta en dusch, plugga inför provet,
vänta på att maten blir klar och efter det ska jag sova, måste må bra imorgon..
Vill inte bli sjuk eller må dåligt imorgon.. Så less på att må dålig hela tiden.
Men har inget mera och skriva nu, ska väll sova eller något nu.
Ciao:*


ha en fortsatt bra dag sötis :)

2012-05-03 // 16:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback