the mirror can lie.. it doesn't show you what's inside.

Sitter i sängen och fixar jag med nya bilder.
Ja jag ska göra om min design;$ Jag kan seriöst inte hålla mig till en och
samma under en längre tid.. Men aja alla har sina små brister;)
¨
Vad annars då, ehm nyss kollat på "ScoobyDoo-monstrena är lösa" med
lillebror, åh ja den filmen är ju lagom sjuk, mogen jag är osv;$
Men iallafall vart med pappa och handlat också så efter maten ska jag
baka paj, duktig jag är alltså:').
¨
Sen ikväll blire väll att gosa ner sig i sängen foreveralone igen och kolla
på någon film, vet inte vilken men finns väl alltid någon.
Vi hörs senare, ciao:*
3bilder från dagen, flera kommer senare;)

DagensOutfit: jeans-Gina Tricot // linne- BikBok


sv; helt ok, själv? :)

ska kanske på fest, du? :)

2012-05-12 // 18:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback