sometimes all you can do is to laugh, to keep yourself from crying

Sitter i min säng och dör, har sjukligt ont i mina knän så kan knappt gå
osv.. Men mobbar även min bror, han är ju totalt mörbultad haha.. Igår så
välte han med en fyrhjuling och han har enorma knallblåa blåmärken, massa
andra sår, rivmärken, svullnader, bulor osv.. haha xd
Så sitter åh säger att vi kan va handikappade tillsammans eftersom han också
har ont då han går:')
¨
Men ska försöka resa mig upp efter att jag bloggat klart och byta om samt fixa
mig lite så ska jag och pappa åka och handla^^
Ska baka hallonpaj sen, så duktig som jag är, hoppas bara att jag lyckas;$
Ja som ni ser bakar jag mycke, satsar på att bli köttbulle.. Ah om de ändå var
så, kan ju förtusan inte ens gå upp i vikt hur mke jag än äter, men de är väll
ändå bra ehehe;)
¨
Har inte mycket mera att skriva nu, kommer väll upp lite bilder sen på min paj,
dagens outfit osv. Men nu ska jag ta och rulla ur sängen(a)
Ciao:*


sv; jo helt okej :)

2012-05-12 // 12:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback