så som jag ser det, kan jag dö för dig.

Gabbe gick till tåget för kanske 20minuter sen. Haft det trevligt trevligt, och
skrattat hur mycket som helst.. Vi ger typ varandra otur, när vi handlat åh
kom typ 2m från affären går bottenhans påse sönder åh allt rasar i marken..
När vi kommer hem åh jag öppnar kylen har jag ut en bunke och den ramlar i golvet
åh öppnar dig så innehållet ramlar ut på golvet..
Sen så häller han ut dricka i sitt egna knä, jag tappar tårta på mig och sen så
tappar han sin godispåse mellan sina ben.. Seriöst skrattade hur mycket som helst..
¨
Så haft en trevlig kväll med mycket skratt. Ska alldelles strax duscha och fixa mig för
kvällen, samt packa min saker som jag ska ha med till mamma imorgon.
Skola imorgon också.. men har två "riktiga" skoldagar, för på tisdag ska vi åka på
typ "utflyckt" med 8:or, på onsdag är vi lediga, åh på fredag ska jag till sjukhuset.
Så bara måndag och torsdag som är mina ordentliga skoldagar, helt okej det alltså.
¨
Har inte så mycket mera och skriva.. Åh börjar se suddigt nu, ha-ha.. ja orkar nt med
detta längre nu..
ah har inget mera åh säga, inget mera åh skriva, allt bara rasa ännu en gång.. faaan.
Ciao åh godnatt
helt jävla random bild men jag orkar nt bry mig.


hoppas du haft en bra dag! :D

2012-05-27 // 22:07:15

Va med i veckans blogg och ta del av alla mina blogg läsare!

2012-05-27 // 22:49:09

SV; Ååh, vad roligt! Grattis i efterskott då :)



Idag ska jag till ett dagis och praoa, vilket jag också ska göra imorgon!



Vad gör du idag?

2012-05-28 // 07:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback