my voice is shaking and my tears running through my face and i pray that everything is going to be okay

Prata nyss med mamma i telefon om sjukhuset när jag ska dit osv, och
innan det har jag legat ner bäddad i min säng själv och gråtit till filmen
"the last song". Väntar just nu på att pappa ska komma hem från att hämta
min bror hos en kompis så jag kan få mat.. är hungrig, himla tjockis jag är:c
¨
Men ikväll ska jag inte göra något alls, vara hemma och ta de lugnt, försöka
ta hand om mig själv och försöka få mig att må bra.. Eller bra kommer aldrig
ske så bättre iallafall..
¨
Ska även försöka ta mig upp ur sängen nu och leta upp mina mediciner som jag
tappar bort var och varannan sekund för nu äre medicin dags igen..>.<
Inte så mycket mera att skriva för stunden men bloggar senare.
Ciao:*
DagensOutfit: mjukis shorts-H&M // tröja- Gina Tricot //
tofflor- SkoPunkten // munkjacka- Cubus
åh idag satsar vi på vackert lockigt hår, sött ja vet;$



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback