my heart isn't strong enough for this..

everything destroy me, and one day there will be nothing left..
Hade hoppats på att dagen skulle bli okej, men vet ni vad den är skit! den är mer
än skit! ligger i min säng åh jag vet inte vad. Vill bara sova, vill bara bort från allt.
gråter ihjäl mig.. Vill bara att allt ska va bra, allt runt om kring.. De ger mig panik,
ja vill bara bort bort bort, den enorma jävla rädslan!
förlorar jag dig så lovar jag på allt att jag förlorar mig själv, FAAAN
nu ska jav sova bort allt, om ja inte drunknar i mina tårar innan.
åh du är sjuk i huvudet du för inget bättre din psykopat, ja orkar fan nt.
kan du komma hit, vill ha dig här du som ger mig tryggheten, vill ha dig här..



hoppas det blir bättre!

2012-05-14 // 23:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback