Mamma du är bara för älskad alltså!:*

Haha min mamma alltså, senaste gången jag var med henne på systemet,
så skulle hon köpa hem öl till middagen och en vinflaska som present. Så såg
jag en svart ölflaska i plast, med eld och en döskalle på..
Så gick jag och skojade om att vi skulle köpa den för att den va så ful åh
ja för att de va eld åh en döskalle på haha, var ju sjukt ironisk:o
¨
Sen så idag åkte hon och Mats dit för att köpa vin till dem som de ska på middag
hos idag, så när hon kommer hem öppnar hon dörren och säger:
-Rossana jag har en present åt dig!
och jag fattar inget, så tar hon fram den dära jävla ölen och bara "här har du din
döskalle öl" man bah wtf haha xd
¨
Så nu ska jag hälla ut den den eller låta den stå tills den blir gammal så jag kan ha
den fula flaskan som prydnad och visa upp för mamma varje dag:') Eftersom jag
verkligen hatar öl så dricker jag det inte, och då slutar det med att den inte dricks upp^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback