Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt

Nu sitter jag i min säng och lyssnar på muusik. Smsar även med Evelina.
Vaknade 8 imorse så fixade jag mig osv, och vid 10 åkte jag med bussen
in till Gnesta. Då jag drog till apoteket och sedan vidare till pappas jobb där
jag hämtade ett par jeans som han köpt till mig, älskar dem! Tack pappi♥
¨
Sen så åkte jag hem igen med mamma och Mats då de handlat inför maten idag.
Så vid ett tiden kom mina saknade kusiner Joel & Elias, moster och morfar och
firade mig eftersom är hos pappa nästa fredag då jag egentligen fyller. Och de va
bara idag mina kusiner kunde, pingis tar upp de mesta av deras tid tyvärr..:/
Fick massa pengar, så är redan riik, sen på måndag får ja lön, kaachiing(y)
¨
Men iallafall har massa bilder åh bjuda på ehe;$ Men eller jo juste efter att de åkt
hem cyklade jag, Mathias och mamma och spelade minigolf.. Åh ja förlorade som
vanligt..:c
Men blir kanske att åka till pappa i kväll igen, om Evelina bebis ska sova hos mig,
men inte helt klart ännu. Vi får se senare ikväll hur det blir och så.
Men nu ska jag inte skriva massa mera.
Ciao:*
DagensOutfit: tröja-NewYorker // jeans-GinaTricot
lagom söt tjej som taggar miiinigoolf


mina jeans som ja fick, käärlek till dem! älska slitningarna också.

snyggheten går i släkten eller vad säger man;)?
älskade bröder & kusiner♥

anledningen till " lapalaj" på de ena är för att som liten kallade jag
alltid min morfar för lapalaj. Fick ja inte säga de sa jag hans förnamn;)

fina blommor också från fina kusiner

jag suger på minigolf... check√
haha min natthumor.. Åh jag har världens hemskaste asgarv..
förlåt mig för det kära läsare...:c


sv; ska träffa bästis, du? :)

2012-05-18 // 18:58:06
» Moa

Fin blogg! planer för kvällen? :)

2012-05-18 // 19:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback