it have been a long time now.. almost to long..

Lyckats ta mig upp i sängen nu, och har så galet ont i mina leder..
Men efter mycket smärta och många om och men lyckades jag, och
nu skriver jag med lite folk på fb, dels min älskade tandlös och Evelina.
¨
Tagit 20år på mig och testat mina nya kläder som kom på posten idag,
super nöjd, ni vet kläderna ja blurrade åh la upp på bloggen för ett tag sen;)
Nu ska ni få se de eftersom att dem har kommit ehe(a)
inte mycket mera att skriva än de..
Mår så sjukt dåligt av detta, orkar inte med detta mer.. Så ska lägga upp bilderna
och sova eller ah försöka sova med denna smärtan..
Ciao:*
tröjan sitter AS tajt runt tuttarna haha.. skulle behövt en större strl..
eller på något sätt skaffa mindre tuttar haha.. men föredrar första idéen då.
alla "små" detaljerna på jeansen.


» Hanna

Sjukt coola shorts!

Vilket köp är du mest nöjd med då? :) <3

2012-05-28 // 22:43:38
» Hanna

Sjukt coola shorts!

Vilket köp är du mest nöjd med då? :) <3

2012-05-28 // 22:43:40

älskar byxorna, grymt snygga! :)

2012-05-29 // 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback