i'm sorry i can't be perfect

Jag kommer aldrig glömma alla minnen som du gett mig

alla dagar som vi skrattade tillsammans

och den underbara tiden som vi dela med varandra

Du var min kärlek, mitt allt och min bästa vän

och minnen som vi hade vill tillbaks till dom igen

vi kunde lita på varandra kunde prata ut om allt

det var du som gav mig värme när jag frös och allt var kall..

¨
Nyss bakat muffins med lillebror, eller somsagt han fixade allt och jag läste
upp ingridienserna.. Några rann över kanten så dem blev pannkaka men annars
blev de bra..
Fast är besviken att de blev gyllenbryna på utsidan och bara rosa innuti:c Ville
ju ha helrosa typ prinsessmuffinsar.. menmen.
¨
Iallfall smsar även med Evelina om allt och inget.. Saknar min tjej massa..
Menmen är man sjuk så är man, och mår inte bra på något sett heller så..
Så skriver jag med Jonte på fb och lyssnar på musik.
Inte mycket att göra eller säga, så ska ta och lägga mig och sova strax..
Vi hörs, Ciao:*
jag nyss



Hei! fin blogg, följas åt via bloglovin kanske? :) ha det bra, kram.

2012-05-10 // 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback