i'm right here with you, even when it seems far away..

Sitter i sängen och har kramp i magen.. Åh det gör att jag mår sjukt illa..
Är skapligt trött också.. La mig runt 12 inatt kanske? somnade inte förrän
runt 2 och vaknade 3 igen.
Och då låg och jag smsade med min saknade pojke Stefan till typ haöv 6
imorse.. Efter det somna jag om i en timma, sen ringde Gabbe mig. Åh efter
det somnade jag inte förrän vid 8, och gick upp halv 10.. Så sovit sjukt lite inatt..
¨
Men iallafall väl vaken så åt jag frukust och fixade mig innan mammas två kompisar
skulle kolla hit och den enas lilla dotter. Under frukusten "skaffade" jag även glasögon,
för stunden, testade mammas haha;)) Men sen runt 11 så kom dem, så då fikade vi glass,
sen så lekte jag och Emilia
med Texas & Alaska ett bra tag.
¨
Sen vid ett tiden gick dem hemåt typ? Så gick jag och mamma ut på en promenad i 30min
kanske, skönt det.. Massa tankar som farit fram och tillbaka, tårar som fallit osvosv.. Dagen
har vart fullständigt kaos..
Jo juste mamma beställde hem kläder till mig, men dem får ni ikke se förrän dem kommit
hem hit. Men man kan ju alltid kanske lista ut vad det är?
Men iallafall väntar på maten om jag klarar och äta.. Sen ska jag nog sova.
Hade tänkt kolla BB med mina bröder ikväll, men jag vet inte längre..
Ciao:*
i don't wanna lose you, i don't wanna stand here alone..
DagensOutfit: jeans- fick av pappii // tröja-Cubus
ganska charmig åh sisådär söt i glasögon eller hur;$?

fika time, bild kidnappad från mammis fb;$ självklart är jag tjejen
som är heelt lost som vanligt haha>.<

en väldigt suddig sneakpeaak på mina hemklickade saker;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback