if you just understood how much it hurts to miss you this much as i do every fucking day

Hemma och har nyss ätit, drog ut vid halv ett tiden och mötte upp Elin,
drog vi ner till "centrum" och köpte glass och tog lite bilder. Så efter de tog vi
en promenad osv, så drog vi och delade på en pizza och chillade galet mycket.
¨
Så efter de drog vi till korsningen där vi alltid skiljs åt när vi vart, så satte vi oss
ner på trotoraren där och snackade, så satt vi där i typ 3 timmar och pratade
om allt och inget. Så var jag tvungen att gå hem för det var dags för mat, så
nu är jag här hemma igen och ska börja plugga efter att jag bloggat klart..
¨
Åh kan inte annat än att älska dagen, sol och massa värme med en underbar tjej.
Juste vi snackade massa om onsdagen också då vi drar in till Sthlm och kollar
konsert där maskinen ska spela. Så de blir en chill vecka detta också.
¨
Men inget mera att skriva nu typ, ska plugga och göra klart min uppgift åh
sen ska jag väll ta en dusch och sen sova.. Skolan imorgon men jag vet ju hur
lång tid det tar vissa nätter innan jag somnar, när tankarna och saknaden tar
över... Men om jag har tur så får jag träffa min supersaknade pojke snart!♥
Men aja bloggar kanske senare, här har ni bilder.
Ciao:*
nyvaken, osminkad tjej & morgon frisyr.. kan inte bli sötare alltså..

DagensOutfit: jeans- Gina Tricot // Linne-JC // solglasögon- ??


söt du är :D

2012-05-13 // 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback